N-VA Linter trekt jong en vernieuwend naar de kiezer

Op 22 juli 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

De verkiezingscampagne van N-VA Linter is uit de startblokken geschoten en de sterkhouders van de lijst zijn bekend.
Raf Dewelde, OCMW-raadslid, trekt de lijst. Op plaatsen 2 en 3 presenteert de partij twee gemotiveerde nieuwkomers, Evy Hendrickx en Nick Dehennin. Helga Delvaux, die vandaag gemeenteraadslid is, duwt de lijst. Zij is een vrouw met ervaring die op politiek vlak reeds geruime tijd bewezen wat ze in haar mars heeft voor onze kleine gemeente.
De rest van de namen maakt N-VA Linter tegen het einde van de zomer bekend. Maar het staat wel al vast dat het een evenwichtige lijst zal zijn met een mix van ervaring en energieke jongelingen. Onze ploeg zal vakkundig gecoacht worden door onze voorzitter Walter Quintelier.
Raf Dewelde en Helga Delvaux: “N-VA Linter trekt met een sterke lijst naar de kiezer. De intentie is alleszins om de goede prestatie van de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 te evenaren en zelfs te verbeteren. De bevolking van onze gemeente heeft recht op een verantwoordelijk en open bestuur. Met N-VA Linter willen we dat iedereen kan thuis komen in een veilig en welvarend Linter.”

Hoe waardevol vond je dit artikel?